آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون
همه چیز در رابطه هواوی
داده ها کمپانی
هواوی شرکتی چندملیتی فعال در موضوع فناوری داده ها و ارتباطات و ساخت و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 بوسیله رن ژنگفی , مهندس قدیمی ارتش آزادی‌بخش خلق و خوی چین , عمل خویش را آغاز نمود . این موسسه تولید ها خویش متناسب با کلیه قشرها , منازل و سازمان‌ها و با استعمال از تکنولوژی‌های نوین جهان پباده سازی می کند . مارک هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با کار در 170 مرزو بوم و حیطه جهانی در اختیار دارااست و به بیشتراز 3 میلیارد نفر در مرحله دنیا خدمت‌رسانی مینماید .

روی نیز رفته , گروه تولیدات هواوی , روش‌ها و سرویس ها آن رقابت طلب و ایمن می‌باشند . این موسسه عملکرد دارااست تا از روش همیاری آزاد با شرکای اکوسیستم خویش برای مشتریانش ارزشی استوار ساخت نماید , در جهت توانمندسازی آن ها فعالیت نماید , معاش فردی آن ها بی نیاز سازند و ابداع را در سازمان‌های متعدد با دقت به مقدار و جور آنها وارد کند که هر ابداع این مجموعه متعلق به نیاز مشتریان تولید میگردد . این نوآوری‌ها از روش تمرکز بر روی تکنولوژی‌های روز جهان و انجام پژوهش ها دورازشوخی و حساس به سرنوشت می رسد . شایان ذکر است که هواوی در سمت پیشرفت‌های دوچندان خویش در سال 2012 تحت عنوان وسیع ترین ارائه‌دهنده سرویس ها ارتباطی در عالم از کمپانی سونی اریکسون پیشی گرفت .


با تمامی این‌ها بیشتراز یک ده سال است که دولت ایالات متحده به کمپانی هواوی بدبین شده و معتقد است که دولت چین از روش دستگاه‌های الکترونیکی هواوی فعالیت‌های جاسوسی داراست . اگرچه ایالات متحده این عقیده خویش را بارها و بارها ابلاغ داشته است البته طی دو سال اخیر این زد خورد فراوان بیشتر از پیشین شدت گرفته است . در غایت در آذر ماه 97 ایالات متحده صراحتا از متحدان خویش خواست که هواوی را در لیست سیاه بازارهای خویش قرار دهند .

هواوی هیچ یک از اتهاماتی که به وی وارد میشد را نپذیرفته و آن ها را جزء تنش‌های تجاری جان دار بین ایالات متحده و چین میداند . تحریم‌های وارداتی از سمت ایالات متحده , گوگل و مایکروسافت بر هواوی موجب می گردد تا گوشی‌های این مجموعه زین پس حاذق به به کار گیری از سرویس ها گوگل نشوند که‌این این قضیه بخش اعظمی از خریداران و درخواست کنندگان هواوی را دلسرد مینماید .

در آخری خبر ها بدست آمده از هواوی , در فیض جلسه‌ای که جدیدا با حضور دونالد ترامپ و مسئولین وزارت بازرگانی امریکا برگزار شده‌است به زودی جواز همیاری کمپانی هواوی با تنی چند از شرکت‌های امریکایی صادر خواهد شد . هرچند که‌این خبر به صورت انقطاع تایید نشده و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است , البته می‌توان به ادامه همیاری گوگل و هواوی خوشبین بود .

با وجود این وضعیت هواوی تضمین کرده است که گوشی‌های خویش را با دو مارک هواوی و آنر فارغ از هیچ‌گونه خلل امنیتی عرضه خواهد کرد . همینطور اعلام داشته است که گوشی‌هایی که قبلا اتفاقات در بازار ارائه شده‌اند هیچ مشکلی در اخذ سرویس ها نخواهند داشت , در رابطه سیستم برهان و وضعیت تولیدات آتی این موسسه هنوز تصمیم قطعی دریافت نشده است .

 

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوی با استعمال از وب سایت IMEI . INFO
آیا برای شما پیش آمده است که در هنگام ورود به اکانت گوگل خویش در گوشی‌های هواوی گذرواژه یا این که پست الکرونیکی خویش را فراموش کرده باشید؟ برای پرهیز یا این که عبور از چنین قوانینی نیاز به یک رویه راه‌حل دارید تا از روش آن بتوانید تاییدیه اکانت گوگل را در دستگاه‌های هواوی بدور بزنید .

نکته : این روش به وسیله تارنما هواوی کشور‌ایران آزمایش نشده است و تنها ترجمه‌ی یک مقاله انگلیسی است و همگی جمله‌ها ترجمه انگلیسی به پارسی از وب سایت منشا است و همگی عواقب استعمال از یادگرفتن بر عهده‌ی استفاده کننده است .

در‌صورتی‌که که موبایل هواوی شما اندروید ۸ است , میتوانید از یادگرفتن حل اختلال قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری تلفن همراه هواوی اندروید 8 به کارگیری فرمایید .

هشدار!

با حذف اکانت کاربری گوگل از روی گوشی همه داده ها شما تمیز میشوند . بدین ترتیب تمامی عملیات شرح شده را با دوراندیشی از این مورد طی نمائید . در صورت قصد به ذخیره داده ها خویش پیش از آغاز یک ورژن حامی از آن ها تهیه و تنظیم نمایید .

میزان دست کم شارژ باتری پیش از استارت بایستی 50 % باشد .

به مراد دستیابی پرسرعت به حذف FRP , کد IMEI ( شناسه در بین المللی امکانات تلفن همراه ) خویش را در‌این نصیب وارد فرمائید :

ایمنی برگشت به پیکربندی سوله یا این که FRP چیست؟

FRP یک روش امنیتی است که به‌این خواسته پباده سازی شده‌است که در وقتی که شما گوشی تلفن همراهتان را گم کردید و یا این که هنگامی که موبایل شما دزدیده شد , اطمینان داشته باشید که کسی نمی‌تواند یاد آن را منزه کرده و یا این که به پیکربندی سوله برگرداند .

به همین بهانه در اینجا یک قابلیت و امکان دیدنی و اثر گذار به اسم HUAWEI FRP REMOVAL ( حذف FRP در گوشی‌های هواوی ) را به یوزرها هواوی معرفی کنیم .

از این پس شما در به دور زدن تاییدیه حساب گوگل در گوشی‌های هواوی مشکلی نخواهید داشت . بیاموزید که چه گونه از وب سایت IMEI . INFO ما برای پیشنهاد و دسترسی به HUAWEI FRP REMOVAL به کارگیری فرمائید و با به کارگیری از آن از ابتدا از گوشی‌ خویش استعمال نمائید .

این روش تلاش بالایی داشته و در همگی نسخه‌های اندروید و هر گونه موبایل هواوی قابل استعمال است .

روش استعمال راحت و فارغ از ایراد از HUAWEI FRP REMOVAL :

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

انتقاد و بررسی تخصصی موبایل Huawei Mate 30 Pro ( هواوی میت 30 پرو )
نقد و بررسی تخصصی موبایل Huawei Mate 30 Pro ( هواوی میت 30 پرو )
قبلی از گوشی‌های خصوصی میت 30 و میت 30 پرو , در سال 2018 هواوی با رو نمایی از موبایل P20 Pro ( پی 20 پرو ) تحولی عظیم در صنعت تلفن‌های همراه تولید نمود . بعد از آن از تمام حیث موبایل Mate 20 Pro ( میت 20 پرو ) را توسعه و گسترش داد و در غایت تلفن همراه P30 Pro با تکنولوژی دوچندان پیشرفته‌ و غلو باورنکردنی‌ از دیگر گوشی‌ها پیشی گرفت . در غایت این مارک عملکرد داشت تا در پرچمدار نو خویش یعنی هواوی در میت 30 پرو بر روی دوربین خویش متمرکز شده و در پی تجهیز آن , یک موبایل با دوربینی فوق حرفه‌ای را ارائه دهد .

ما هم همانند سایر افراد به خطا , تصور می‌کردیم که هواوی پیشرفت‌های محدودی خواهد داشت ; چرا‌که هواوی از سمت گوگل تحریم شده و موبایل هواوی میت 30 پرو قابلیت و امکان دسترسی به گوگل پلی استور را ندارد , اما اینک یک راه‌کار غیرقانونی برای نصب گوگل پلی روی هواوی میت 30 پرو موجود هست که پیشتر آن را در هواوی کشور ایران فراگیری داده‌ایم . البته فقط کافیست که خصوصیات موبایل را بررسی کنیم تا بفهمیم که با یک موبایل فوق هوشمند روبرو هستیم . شایان ذکر است که هواوی با کنار گذاری Google Play Store و بقیه سرویس‌های گوگل برنامه‌های جدیدی به نام‌های AppGallery و Huawei Mobile Services را تحت عنوان چاره معرفی کرده است .

هواوی میت 30 پرو دارنده یک باتری کار کشته ( 4500 میلی آمپر ساعت ) , 8 گیگابایت یاد رم , 256 گیگابایت یاد داخلی , تراشه نوین Kirin 990 و مانیتور 6 . 53 اینچی OLED فوق العاده است که همگی در یک کادر فلزی – شیشه‌ای گردآوری شده‌اند ( پشت و جلو از متاع شیشه ( گوریلا گلس 6 ) , کادر آلومینیومی ) .

در‌این موبایل کلید در دست گرفتن صدا نیست و تهیه صدا به وسیله سنسورهای توسعه یافته درنظرگرفته شده در ناچ انجام می شود .

به طور کلی و مبتنی بر تجربه یک هفته‌ای ما در استعمال از گوگل پلی استور در هواوی میت 30 پرو , پیشبینی میگردد در صورت همیاری مجدد گوگل و هواوی و دسترسی رسمی میت 30 پرو به گوگل پلی استور , این موبایل تیتر یکی برگزیدگان گوشی‌های هوشمند شناخته شود .

در امر ارزش هواوی میت 30 پرو و تکثیر آن بایستی اظهار کرد که‌این موبایل در اکثر زمان ها بخش ها بیرون از چین دردست نبوده و مورخ دسترسی به آن هنوز نامشخص است . ارزش این موبایل حدود 1099 یورو ( 1200 دلار , 970 پوند ) است .

پباده سازی و مانیتور
مانیتور OLED , 6 . 53 اینچی , 2400*1176
مانیتور دارنده شیب‌های خمیده و ظاهری فوق العاده
دارنده سند IP68 و مقاوم در قبال آب و گرد و غبار
هواوی میت 30 پرو یک تلفن همراه فوق العاده است که به همراه یک مانیتور خوب و بزرگ عرضه می شود , اگر چه مقدار ورقه آن در مقایسه با Galaxy Note 10 Plus ( گلکسی نوت 10 پلاس ) کوچک‌تر است . با این‌حال پباده سازی آن پر رنگ و یگانه است , یک مانیتور که از

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

فراگیری بکاپ هواوی دریافت کردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
آموزش بکاپ تصاحب کردن از گوشی‌های هواوی با برنامه HiSuite
عارضه ها زیادی برای تصاحب کردن بکاپ از تلفن همراه موجود است , از بیشتر دلایلی که یوزرها می خواهند از داده ها تلفن همراه خویش فولدر حامی داشته باشند , هراس از سرقت تلفن همراه یا این که تمیز شدن فایل‌ها است . ولی علاوه بر این عوارض , گهگاه پیش میاید که تلفن همراه شما بر اثر فکتوری ریست قفل می گردد و بدون چاره به شکستن قفل امنیتی گوگل یا این که به عبارتی FRP می شوید که بعد از انجام این کار , کلیه داده ها شما تمیز خواهد شد . به دنبال با هواوی کشور ایران همراه باشید تا روش بکاپ تصاحب کردن از گوشی‌های هواوی را برای‌تان شرح دهیم .

 

به چه شکل می‌توان در گوشی‌های فروشگاه هواوی از روش اپلیکیشن HiSuite از داده‌های خویش ورژن حمایت کننده تهیه و تنظیم کرد؟

ابزار و درایورهای ( راه‌اندازهای ) ضروری :

Huawei HiSuite
Huawei Drivers
روش دستیابی به ورژن پشتوانه اطلاعات دردسترس در موبایل هواوی از روش کابل USB

درایورهای اضطراری برای موبایل هواوی خویش را نصب نمائید .
Huawei HiSuite را نصب فرمایید .
موبایل خویش را از روش کابل USB به رایانه متصل نمائید .
برنامه Huawei HiSuite را اجرا فرمایید .


گوشی بایستی بعداز اتصال به رایانه بوسیله برنامه Huawei HiSuite تشخیص داده شود . در غیر این صورت از دفترچه راهنمای اتصال جان دار در اپلیکیشن یاری بگیرید .
بر روی سوییچ ” Back Up ” کلیک فرمائید . حوصله فرمایید تمامی اطلاعات دردسترس از روی گوشی تلفن همراهتان خوانده شود .


در اینجا , می توانید مسیر قرارگیری ورژن حمایت کننده خویش را تعیین نمائید , در صورت رغبت میتوانید یا این که آن را به صورت پیشفرض در مسیر بی واسطه HiSuite قرار دهید .


در تراز آنگاه , کلیه اطلاعات دردسترس را تعیین نمائید ( جهت تهیه و تنظیم ورژن پشتوانه تمام فایل‌ها و برنامه‌هایی که اپلیکیشن میتواند از گوشی شما تشخیص دهد تعیین فرمائید ) , به جای تعیین همگی فایل‌ها , می توانید هر مورد از آنان‌را که می خواهید از آن ورژن پشتوانه تهیه و تنظیم نمایید از گوشی خویش تعیین فرمایید .


در شرایطی‌که که در‌این تراز گزینه‌ی Encrypt with password را فعال نمایید , فایل‌های شما با یک پسوردی که مشخص و معلوم خواهید کرد , مراقبت خواهند شد . ( لطفا اعتنا داشته باشید , در شرایطی‌که که پسورد را فراموش فرمائید , دیگر کار کشته به به کار گیری از فایل‌ها نخواهید بود ) .


سوییچ Back Up را برای استارت روند فشار دهید .


تا‌زمانی‌که پیغام “ کامل شدن شد ” ( Complete ) را ملاحظه کنید طاقت نمائید و آن گاه بر روی کلید Done کلیک فرمائید .


آرشیو داده ها شما انجام شد .


درین مقاله به یادگرفتن به چنگ آوردن پوشه حامی از گوشی‌های هواوی پرداختیم , اگر که در هرمورد از بخش‌ها سؤالی دارید میتوانید در نصیب نظرها همین مقاله با ما بین بگذارید .
بازسازی مجدد کپی

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

یادگرفتن حل خلل قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری موبایل هواوی اندروید 8 [بروز شده]
آموزش حل نقص‌ قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری موبایل هواوی اندروید 8 [بروز شده]
احتمال دارد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از Reset Factory کردن تلفن همراه خویش , دیگر نتوانید وارد آن شوید! در واقع قفل FRP که ضمانت کننده امنیت تلفن همراه شما است این ایراد را به‌وجود می آورد و نوعی قفل امنیتی گوگل است . درین یادگرفتن میخواهیم شیوه به دور زدن قفل جیمیل موبایل بعداز فکتوری ریست در گوشی‌های هواوی عرضه شده با اندروید 8 .

وضعیت ضروری برای حذف حساب گوگل بعد از ریست فکتوری :

اتصال به وب
تلفن همراه دارنده اسلات microSD
کارت microSD
برنامه 4 _ Hardreset . info . apk
دانلود برنامه HardReset . info : Shortcut Maker ver . 2 . 4

 

با اعتنا بدین اینکه با به کارگیری از این یادگرفتن , تغییرات نرم‌افزاری را در موبایل اعمال خواهید کرد , هرگونه عواقب این کار به عهده‌ی خویش استفاده کننده خواهد بود و «هواوی ایران» هیچ‌گونه مسئولیتی را نخواهد عهده دار شد .

 

نکته حائض اهمیت

با حذف اکانت کاربری گوگل از روی موبایل , همه داده ها شما حذف خواهد شد . به این ترتیب برای ذخیره داده‌های خویش , پیش از آغاز یک ورژن حامی تهیه و تنظیم فرمائید . دستکم شارژ باتری شما پیش از استارت بایستی 50 % باشد .

 

طرز بدور زدن تایید اعتبار اکانت کاربری گوگل
برنامه 4 _ Hardreset . info . apk را در کارت microSD نسخه برداری نمائید .
گوشی خویش را به وب متصل نمائید .


از روش دکمه Power و آیتم فعال سازی دوباره جان دار در مانیتور , موبایل را مجدداً فعال سازی فرمائید , بدین ترتیب به برگه نخستین بازمی‌گردید .
در سطح آنگاه , بعداز روشن نمودن دوباره موبایل , 2 انگشت خویش را تا‌زمانیکه از فعال شدن TalkBack مطمئن گردید , بر روی کاغذ نگه دارید .


برای فعال کردن فهرست راهنما , بر روی برگه سخن L را بنویسید .


“ پیکربندی مکالمه ” ( ( TalkBack Settings را تعیین نمائید .

 


دکمه کم کردن و افزایش دادن صدا را به طور همزمان فشار دهید تا وقتی که داده ها مرتبط با میانبر را بر روی برگه ملاحظه کنید .


بر روی “ OK ” ضربه بزنید , بعد مجدداً دکمه کم کردن صدا و زیادکردن صدا را به طور همزمان فشار دهید تازمانیکه داده ها مرتبط با “ غیرفعال کردن مکالمه ” ( talkback disable ) در کاغذ بازدید شود .


در تراز آنگاه , مورد Help & feedback را تعیین فرمایید .


بر روی کلید “ کاوش ” ( Search ) را ضربه بزنید , واژه و کلمه “ صدا ” ( Voice ) را تایپ نمائید و آن‌گاه بر روی “ Entre ” کلیک فرمایید .


پیوند “ استارت از روش دسترسی صوتی ” ( Get started with Voice Access ) را گزینش نمایید .


سوییچ “ اجرا ” ( Play ) جانور بر روی فیلم گزینش کرده , آنگاه بر روی “ نشانه گر ” ( arrow ) معین شده در تصویر کلیک نمایید , در غایت آیتم “ منوی بیشتر ” ( more menu ) را تعیین فرمائید فروشگاه هواوی.

 

 


بعداز گشوده شدن فیلم در یوتیوب , آن را متوقف فرمائید و بر آیتم “ اشتراک گذاری ” ( share ) کلیک نمائید .


آیتم اشتراک‌گذاری از روش E - mail را گزینش نمایید و آن‌گاه نشانی اینترنتی Hotmail ( com ) خویش را به برنامه بیش تر فرمایید . ( در صورتی برای به کار گیری از Hotmeil اختلال دارید میتوانید از اکانت Yahoo استفاد نمایید , پیش از به کار گیری از آن به
بازسازی مجدد کپی

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

ویژگی ها فنی هواوی آنر V30 و V30 PRO پیش از عرضه قانونی لو رفت
ویژگی پرچمداران آتی هواوی چه خواهد بود؟
غول فناوری چینی , هواوی در سعی است تا پرچمداران محرمانه Honor ( آنر ) یعنی گوشی‌های Honor V30 ( آنر او 30 ) و Honor V30 Pro ( آنر او 30 پرو ) را هر چه سریعتر به بازار جهانی عرضه نماید . از آنجایی که مدت‌هاست بازار ایالات متحده هواوی را از لیست خویش بیرون نموده و ورود این تلفن همراه به بازارهای ایالات متحده و اروپا فراوان آویزان است هواوی تمام همت خویش را می نماید تا گوشی‌های نو خویش را با شایسته ترین کیفیت و مطابق با فناوری‌های روز عالم ساخت کرده و وارد بازار جهانی نماید تا رده خویش را از دست ندهد . اما اکنون شیوه های غیر قانونی برای نصب برنامه‌های گوگل روی گوشی‌های هواوی موجود هست , برای مثال یک فراگیری نصب برنامه‌های گوگل روی تلفن همراه هواوی میت 30 پرو را در هواوی کشور‌ایران مهیا کرده‌ایم .

بر این پایه به گزارش منابع گوشی‌های محرمانه او در دو جور شالوده و پرو در آینده‌ای خیر چندان به دور فناوری‌های نو هواوی را منتشر خواهد کرد . هرچند مورخ رو نمایی از این دو تلفن همراه هنوز معین نشده است ولی بعضا خصوصیات جزئی و یک‌سری تصاویر از آنان به خارج درز نموده است .

برجسته‌ترین مشخصه این دو موبایل به کارگیری از سنسورهای 60 مگاپیکسلی تحت عنوان لنز مهم در ماژول دوربین عقب است .

مبنی بر ویژگی ها نشر داده شده به وسیله یک اکانت کاربری چینی در توییتر پردازنده این محرمانه تلفن همراه از چیپست kirin 90 با به کارگیری از تکنولوژی 7 نانومتری و از سرعت 5G فایده میبرد که موجب شده‌است سعی تلفن همراه دوچندان راحت و سوای کوچکتریننقص و مشکلی باشد . تکنولوژی‌های ذکر شده , تا قبل از این در گوشی‌های Mate 30 ( میت 30 ) و Mate 30 Pro ( میت 30 پرو ) مصرف شده شده‌است .

ویژگی ها نشر داده شده درین اکانت کاربری :
تلفن همراه او 30 , با یک دوربین و تکنولوژی Lcd هول – پانچ
گنجایش باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 5 وات
دوربین سه گانه 60 مگاپیکسلی


Kirin 990
تلفن همراه او 30 پرو , با دوربین دوگانه و تکنولوژی Oled هول – پانچ
گنجایش باری 4200 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 40 وات
دوربین چهارگانه 60 مگاپیکسل
پشتیبانی از شارژر بیسیم 15 واتی
Kirin 990 و 5G
به این ترتیب داده ها , پیش‌بینی شده‌است که در مانیتور آن دو تفاوت‌هایی وجود داشته باشد . در حالی که آنر او 30 با مانیتور LCD همراه شده‌است , آنر او 30 پرو مانیتور OLED را عرضه میکند . با در دست داشتن این داده ها جزئی بدست آمده از این توییت می‌توان اخذ که آنر او 30 از یک دوربین سه گانه و آنر او 30 پرو یک دوربین چهارگانه در عقب برخوردار می باشند و سنسور حساس هر دو نوع 60 مگاپیکسلی است . جزئیات بقیه سنسورها در دست نیست .

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

هواوی پی 40
جدیدترین داده ها از بها , ویژگی ها فنی و مورخ تکثیر تلفن همراه هواوی P40
با آغاز ممنوعیت ورود هواوی به بازار امریکا با اتهام انتقال داده ها یوزرها به دولت چین به وسیله هواوی , کارشناسان این مارک تصمیم گرفته‌اند تا با ترقی خویش گشوده نیز در بازار جهانی مطرح شوند و خویش را گوگل و کوالکام غنی سازند . ممنوعیت اجرایی بوسیله گوگل و کوالکام بدین معناست که هواوی دیگر قوی به به کار گیری از سیستم برهان اندروید , فیسبوک و سرویس ها گوگل نظیرMaps و PlayStore نمی باشد . اگر چه , با دقت به مذاکراتی که هنوز به فیض آخرین نرسیده است , هواوی هنوز نیز جواز به کار گیری از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آمریکایی را دارااست .

آیا هواوی گوشی‌های خصوصی P40 را با سیستم دلیل نو خویش منتشر می‌کند؟
اما , این مجموعه خویش را برای بدترین قوانینی که ممکن است بوجود بیاید مهیا نموده است . این مارک اعلام داشته است که در آتی با استعمال از سیستم استدلال تازه هواوی تحت عنوان حریف سیستم استدلال اندرویدِ گوگل تولیدها خویش را به بازار عرضه میکند .

اخبار حاکی از آن است که جدیدترین متاع هواوی P40 ( پی 40 ) تحت عنوان پایانی موبایل از محرمانه P خواهد بود . درباره‌ی ویژگی ها این تلفن همراه خبرهایی نشر داده شده شده‌است که اما هیچ‌کدام هنوز تایید نشده‌اند . درین پست تمام شنیده‌های خویش در رابطه تلفن همراه پی 40 ذکر شده‌اند .

ویژگی ها موبایل Huawei P40 ( هواوی پی 40 )
پباده سازی
به حیث میرسد که هیچ تغییر‌و تحول بزرگی قرار نیست در طراحی‌های گذشته هواوی بوجود بیاید . جدای از یکسری تغییر تحول کوچک , ارتقا دوربین پی 40 پیشبینی شده‌است . ولی با دقت به پباده سازی تلفن همراه P30 ( پی 30 ) تحت عنوان یکی گوشی‌های برتر 2019 که با طرح دارای شهرت “ ساندویچی ” عرضه شد , توقع می­رود که پباده سازی تلفن همراه پی 40 هم دقیق و جالب باشد . در پباده سازی ساندویچی به دور تا بدور بدنه با یک کادر آلومینیومی تشکیل شده و دو طرف آن از تراز شیشه‌ای با محصول شیشه گوریلا پوشیده شده‌است . با این‌ درحال حاضر , هیچ منبعی پباده سازی ساندویچی تلفن همراه پی 40 را تایید نکرده و بعضی مدعا میباشند که هواوی تغییراتی حساس را در پباده سازی پی 40 ساخت خواهد کرد . مبنی بر این داعیه گوشه‌های پی 40 شبیه با نهایی نوع محرمانه Samsung Galaxy Note به طریق مربع و به صورت دقیق پباده سازی خواهند شد . از طرفی , هواوی ممکن است با عرضه پباده سازی تازه این موبایل با مانیتور ناچ خداحافظی نماید . در‌این حالت هنوز بر این قضیه که دوربین آن پاپ – آپ خواهد بود یا این که تحت نمایشگر , ابهاماتی موجود است .

ولی چه بسا درصورتی که پباده سازی پی 40 بنابراین افزایش یافته باشد , گشوده نیز ممکن است پباده سازی دقیق و خوش دست پی 30 موجب میشود که‌این تغییرات به دیده نیاید .

  • علی احمری