آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گروه تخصصی تعمیرات مبل و سرویس های چوبی یو مبل ( رضایی ) آماده ارایه انواع خدمات در زمینه تعمیرات و رفع شکستگی ها و ترک ها و آسیب های پایه و بدنه سرویس های چوبی و مبل های استیل، راحتی، شرکتی و تخت خواب و … شما می‌باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید.
همچنین با خواندن این مقاله میتوناید اطلاعاتی در این زمینه‌ ی تعمیر شکستگی مبل به دست آورید.

تعمیر شکستگی مبل
تعمیر شکستگی مبل

 

مبلمان منزل یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما می‌باشد. یک مبل زیبا و جدید میتوانید جلوه بسیار زیبایی به منزل یا محل کار شما بدهد. اما با گذر زمان معمولا مبل شما کم کم جذابیت خود را ممکن از از دست بدهد یا شاید دچار خوردگی ها و شکستگی ها و یا ترک در پایه ها یا بدنه شود. همیشه تعویض و خرید یک سرویس چوبی یا مبل بهترین گزینه نیست  ، در اکثر اوقات شما میتوانید با کمترین هزینه میب خود را تعمیر کرده و ایرادات آن را برطرف کرده و جلوه ی تازه ای به آن بدهید، طوری که تفاوت چندانی با یک سرویس چوبی جدید نداشته باشد، این تعمیر زمانی جذابیت پیدا میکند که شما میتواید آنرا با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه خرید مبلمان جدید انجام داده و صاحب یک مبل یا سرویس چوبی نوسازی شده و با کیفیت شوید که دوباره میتواند سالیان سال برای شما به بهترین نحو کار کند.
مبلمان آسیب دیده معمولا یا در محل تعمیر میشوند یا در کارگاه.اگر آسیب ها جزیی باشد تیم متخصص تعمیرات میتواند به محل سکونت یا کار شما مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن  ایرادات و شکستگی های مبل شما را برطرف کنند.
اما در مواردی که آسیب ها و شکستگی ها و خوردگی ها زیاد باشند سرویس چوبی شما به کارگاه منتقل شده و مراحل تعمیر مبل در کارگاه تخصصی تعمیرات ادامه پیدا میکند.

نمایشگر ویدیو
 
00:00
 
01:00
 
 

 

روش تعمیر شکستگی مبل و سرویس های چوبی

تعمیر شکستگی معمولا به عواملی نظیر: نوع شکستگی، جنس و نوع مبلمان و … بستگی دارد. شایع ترین صدمه ای معمولا مبل ها دچار آن میشوند مورد لقی پایه مبل یا صندلی میباشد. که معمولا به دلیل جابه جایی نادرست یا کشیدن بر روی سطوح ناهموار و … به اتفاق می افتد. هرچه سریع تر این موارد برطرف شوند از هزینه های اضافه بعدی جلوگیری میکنند.

تعمیر شکستگی و رفع لق شدن پایه مبل به روش های گوناگونی قابل انجام است. اما این روش ها نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد چرا که اگر به درستی انجام نشوند عملا مبلمان شما از رده خارج خواهد شد.
این روش ها عبارت اند از :
استفاده از چسب چوب و چسب های مخصوص دیگر که در میتوانند آسیب های جزیی چوب را برطرف نمایند.
استفاده از میله های کمکی که در کنار پایه های شکسته نصب شده و به مهار فشار وارده به پایه مبل کمک میکنند.

راه های تخصصی دیگری هم برای تعمیر شکستگی پایه مبل وجود دارد که نیاز به ابزار ها و وسایل تخصصی دارد پس در این مقاله به آنها اشاره ای نمیشود.

پیشنهاد ما تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان تعمیرات مبل و سرویس خواب و سرویس های چوبی می باشد‌.چون درصورتی که روش ها را به درستی به کار نبرید باعث وارد کردن صدمه به مبلمان خود خواهید شد.

 

 

درصورتی که تعمیر شکستگی های جزیی را خودتان انجام دادید به یاد داشته باشید بعد از استفاده از چسب چوب نیاز به سمباده زدن محل اتصال و احتمالا نیاز به رنگ کردن آن قسمت نیز وجود دارد.درصورتی که شکستگی مبل شما در قسمت دسته بود میتوانید دسته های آماده را نیز از بازار تهیه نموده و اقدام به اتصال آن نمایید.
تعمیر شکستگی دسته و تاج مبل که آسیب جدی دیده است حتما باید در کارگاه و به صورت تخصصی انجام گیرد.

 

گروه تخصصی تعمیرات یو مبل دارای سابقه ۲۰ ساله در زمینه تعمیر انواع مبل راحتی و استیل و چرم و سرویس خواب و کنسول و ویترین و تعویض رویه مبل و رویه کوبی و نجاری و منبت کاری و … می باشد.

 

روکش های چوب و طرح چوب روی مبل های شما نیز به مرور ممکن است آسیب ببیند. شما میتوانید برای اتصال این لایه ها به بدنه چوبی مبل نیز از چسب چوب استفاده کنید.

ممکن است بعد از تعمیر نیاز به رنگ کاری نیز وجود داشته باشد.
برای رفع خراش های روی بدنه نیز میتوانید از رنگ استفاده کنید که البته نیاز به تخصص و ابزارهای خاص دارد پس مواظب باشید به مبل خود صدمه ای وارد نکنید.

  • علی احمری