آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیرات مبل در تهران، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و بالا رفتن سرسام آور قیمت ها بیشتر افراد به جای تعویض مبل ها و خرید سرویس مبلمان جدید به تعمیرات مبل های قدیمی روی آورده اند. برای افرادی که به تغییر دکوراسیون منزل علاقمندند و مایلند که در فواصل زمانی کوتاه دکور و چیدمان منزل خود را تغییر دهند، انجام تغییراتی در مبل می تواند راه حل مقرون به صرفه ای باشد. از جمله این تغییرات می توان به تعویض رویه مبل، تغییر رنگ مبل، تغییراتی در منبت کاری ها و … اشاره کرد. تمامی این تعمیرات و تغییرات در تعمیرات مبلمان در تهران قابل اجرا می باشد.

تعمیر مبل در تهران

 

تعویض رویه مبل و تعمیرات مبل در تهران

تعویض رویه مبل برای همه انواع مختلف مبلمان انجام می شود. ممکن است با گذشت زمان و استفاده های مداوم از سرویس مبلمان، پارچه رویه مبل فرسوده یا پاره شده باشد. گاهی نیز ممکن است که پارچه مناسبی برای رویه مبل کار نشده باشد و به علت جنس ضعیف پارچه بعد از گذشت مدتی از خرید مبل، رنگ پارچه رفته باشد و ظاهر بدی به مبل شما داده باشد.

هم چنین امکان دارد که رویه مبل شما از جنس چرمی باشد و با گذشت زمان رویه آن پوسته پوسته شده باشد. گاهی نیز ممکن است هیچ کدام این مشکلات رخ نداده باشد و تنها از رنگ مبل هایتان خسته شده باشید و بخواهید با تغییر رنگ پارچه مبل ها تغییرات زیبایی در دکور منزل خود ایجاد کنید.در تمامی این موارد، شما می توانید با  تعویض رویه مبل به راحتی این مشکلات را بر طرف کنید. بدیهی است که هزینه انجام تعمیرات مبل در تهران و هزینه تعویض رویه مبل نسبت به خرید سرویس مبلمان جدید بسیار کمتر است.

منبع :https://mobl.top/furniture-repair-tehran/

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

 

رنگ قسمت های چوبی ( در برخی مبل ها، قسمت های پلاستیکی ) را می توان تغییر داد. با انجام این کار، ظاهر مبل شما به صورت جدی تغییر می کند. می توانید برای انجام تغییر دکوراسیون، به رنگ کاری مبل مشغول شوید و رنگ جدید مبل را با پرده ها، فرش ها، سرویس میز و صندلی ناهار خوری  یا اکسسوری های تزییناتی دیگری که در منزل به کار برده اید، هماهنگ کنید.

هزینه انجام رنگ و ورق کاری مبل در تهران

عوامل زیادی هستند که روی هزینه ی تمام شده انجام رنگ کاری مبل تأثیرمی گذارند. به همین علت نمی توان یک مبلغ را به عنوان مبلغ قطعی تمامی رنگ کاری ها مطرح کرد. برخی از عواملی که روی هزینه تمام شده رنگ کاری و ورق طلا مبل در تهران اثر می گذارند، عبارتند از:

  • تعداد مبل ها، میزها، صندلی ها و … که نیاز به رنگ کاری دارند.
  • نوع سرویس مبلمان ( مبل راحتی، مبل استیل، مبل چرم و ….)
  • مقدار و جنس رنگ مورد نیاز
  • حجم کاری که نیاز است
  • نیاز داشتن به تعمیرات و تغییرات دیگر ( برای مثال نیاز به تعویض رویه مبل، نیاز به انجام رویه کوبی، تعمیر شکستگی ها، تعویض فوم ها و اسفنج ها، تعویض فنرها و ….)
  • هزینه حمل و نقل تا کارگاه تعمیر مبل و رنگ کاری مورد نظر
  • نیاز به انجام پولیش کاری و …
  • میزان آسیب دیدگی سطح چوب مبل

 

انجام رنگ کاری مبلمان در منزل

اگر با چگونگی رنگ کاری چوب آشنایی دارید می توانید این کار را خودتان در منزل انجام دهید. برای این کار باید ابتدا کارهای زیر ساختی را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است رنگی که می زنید پوسته پوسته شود. یا اینکه ممکن است رنگ جدیدی که به چوب های مبلتان می زنید با رنگ قبلی آن ترکیب شود و رنگ بدی را به وجود آورد. همچنین برای رنگ کاری مبل، باید حتما از رنگ های مخصوص چوب استفاده شود که این رنگ ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می شود. انتخاب رنگ مناسب با توجه به نوع چوب مبل می باشد.

کارشناسان نصب ورق طلا و رنگ مبل در تهران مبل تاپ با مهارت از پس انتخاب درست رنگ مناسب با نوع چوب مبل شما، انجام زیر ساخت های لازم قبل از رنگ کاری مبل و تغییر رنگ چوب مبل بر می آیند. هم چنین ممکن است مبل شما در کنار نیاز به رنگ کاری، به انجام تعمیرات دیگری مانند تعمیر شکستگی ها، تعویض رویه مبل، تعویض اسفنج ها و فوم ها، رویه کوبی و … نیز نیاز داشته باشد. در این صورت در کنار رنگ کاری مبل، تمامی این تعمیرات و تغییرات نیز توسط کارشناس و متخصص تعمیرات مبل در کارگاه مورد نظر انجام خواهد گرفت. البته گاهی نیز با توجه به ابعاد و حجم کار ممکن است رنگ کاری مبل را در منزل خودتان انجام دهند و مبل را برای انجام کار به کارگاه نبرند.

منبع : https://mobl.top/%d8%b1%d9%86%da%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • علی احمری
  • ۰
  • ۰

 

رویه کوبی مبل
رویه کوبی مبل

 

 

نکات اساسی در تعویض رویه مبل

نکته ی اساسی که در هنگام تصمیم گرفتن برای تعمیر مبلمان و یا رویه کوبی مبل در تهران باید به آن توجه کنید، سالم بودن بدنه و کلاف مبل قدیمی است. کارشناس و متخصص این کار می تواند با برانداز کردن مبلتان به شما بگوید که آیا این مبل ارزش تعمیر کردن را دارد یا نه. انجام این بررسی قبل از تعمیر می تواند از هدر رفتن هزینه ی بیهوده جلوگیری کند. در غیر این صورت مدت کمی پس از تعمیر دوباره مشکلات مبل تکرار می شوند و شما به هر حال ناچار به خریدن مبل تازه خواهید شد.

نکته مهم دیگر در هنگام تعویض رویه مبل، انتخاب پارچه مناسب می باشد. جنس پارچه ای که برای رویه مبل انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد. رنگ و طرح پارچه نیز بهتر است به گونه ای باشد که سریع کثیف نشود و یا پس از مدتی دلتان را نزند.

بهترین پارچه مبلی چیست؟

برای تعویض رویه مبل می توانید از پارچه های متنوع ای استفاده کنید . پارچه های مبلی در طرح ها و جنس های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. با توجه به جنس این پارچه ها قیمت آن ها نیز متنوع است. مانند تمام محصولات دیگر، هرچه کیفیت پارچه بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که لک و کثیفی به راحتی از روی آن ها پاک می شوند و به اصلاح کثیفی در خورد پارچه نمی رود.

هم چنین در هنگام خرید پارچه مبلی به رنگ پارچه نیز بسیار دقت کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که در طولانی مدت زیبایی بصری خود را از دست ندهد و به قول معروف چشم را نزند. هم چنین در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی به سبک دکوراسیون منزل خود و رنگ غالب دکوراسیون نیز دقت کنید.

منبع : https://mobl.top/%d8%b1%d9%88%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • علی احمری