آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 

رویه کوبی مبل
رویه کوبی مبل

 

 

نکات اساسی در تعویض رویه مبل

نکته ی اساسی که در هنگام تصمیم گرفتن برای تعمیر مبلمان و یا رویه کوبی مبل در تهران باید به آن توجه کنید، سالم بودن بدنه و کلاف مبل قدیمی است. کارشناس و متخصص این کار می تواند با برانداز کردن مبلتان به شما بگوید که آیا این مبل ارزش تعمیر کردن را دارد یا نه. انجام این بررسی قبل از تعمیر می تواند از هدر رفتن هزینه ی بیهوده جلوگیری کند. در غیر این صورت مدت کمی پس از تعمیر دوباره مشکلات مبل تکرار می شوند و شما به هر حال ناچار به خریدن مبل تازه خواهید شد.

نکته مهم دیگر در هنگام تعویض رویه مبل، انتخاب پارچه مناسب می باشد. جنس پارچه ای که برای رویه مبل انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد. رنگ و طرح پارچه نیز بهتر است به گونه ای باشد که سریع کثیف نشود و یا پس از مدتی دلتان را نزند.

بهترین پارچه مبلی چیست؟

برای تعویض رویه مبل می توانید از پارچه های متنوع ای استفاده کنید . پارچه های مبلی در طرح ها و جنس های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. با توجه به جنس این پارچه ها قیمت آن ها نیز متنوع است. مانند تمام محصولات دیگر، هرچه کیفیت پارچه بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که لک و کثیفی به راحتی از روی آن ها پاک می شوند و به اصلاح کثیفی در خورد پارچه نمی رود.

هم چنین در هنگام خرید پارچه مبلی به رنگ پارچه نیز بسیار دقت کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که در طولانی مدت زیبایی بصری خود را از دست ندهد و به قول معروف چشم را نزند. هم چنین در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی به سبک دکوراسیون منزل خود و رنگ غالب دکوراسیون نیز دقت کنید.

منبع : https://mobl.top/%d8%b1%d9%88%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی