آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

هواوی پی 40
جدیدترین داده ها از بها , ویژگی ها فنی و مورخ تکثیر تلفن همراه هواوی P40
با آغاز ممنوعیت ورود هواوی به بازار امریکا با اتهام انتقال داده ها یوزرها به دولت چین به وسیله هواوی , کارشناسان این مارک تصمیم گرفته‌اند تا با ترقی خویش گشوده نیز در بازار جهانی مطرح شوند و خویش را گوگل و کوالکام غنی سازند . ممنوعیت اجرایی بوسیله گوگل و کوالکام بدین معناست که هواوی دیگر قوی به به کار گیری از سیستم برهان اندروید , فیسبوک و سرویس ها گوگل نظیرMaps و PlayStore نمی باشد . اگر چه , با دقت به مذاکراتی که هنوز به فیض آخرین نرسیده است , هواوی هنوز نیز جواز به کار گیری از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آمریکایی را دارااست .

آیا هواوی گوشی‌های خصوصی P40 را با سیستم دلیل نو خویش منتشر می‌کند؟
اما , این مجموعه خویش را برای بدترین قوانینی که ممکن است بوجود بیاید مهیا نموده است . این مارک اعلام داشته است که در آتی با استعمال از سیستم استدلال تازه هواوی تحت عنوان حریف سیستم استدلال اندرویدِ گوگل تولیدها خویش را به بازار عرضه میکند .

اخبار حاکی از آن است که جدیدترین متاع هواوی P40 ( پی 40 ) تحت عنوان پایانی موبایل از محرمانه P خواهد بود . درباره‌ی ویژگی ها این تلفن همراه خبرهایی نشر داده شده شده‌است که اما هیچ‌کدام هنوز تایید نشده‌اند . درین پست تمام شنیده‌های خویش در رابطه تلفن همراه پی 40 ذکر شده‌اند .

ویژگی ها موبایل Huawei P40 ( هواوی پی 40 )
پباده سازی
به حیث میرسد که هیچ تغییر‌و تحول بزرگی قرار نیست در طراحی‌های گذشته هواوی بوجود بیاید . جدای از یکسری تغییر تحول کوچک , ارتقا دوربین پی 40 پیشبینی شده‌است . ولی با دقت به پباده سازی تلفن همراه P30 ( پی 30 ) تحت عنوان یکی گوشی‌های برتر 2019 که با طرح دارای شهرت “ ساندویچی ” عرضه شد , توقع می­رود که پباده سازی تلفن همراه پی 40 هم دقیق و جالب باشد . در پباده سازی ساندویچی به دور تا بدور بدنه با یک کادر آلومینیومی تشکیل شده و دو طرف آن از تراز شیشه‌ای با محصول شیشه گوریلا پوشیده شده‌است . با این‌ درحال حاضر , هیچ منبعی پباده سازی ساندویچی تلفن همراه پی 40 را تایید نکرده و بعضی مدعا میباشند که هواوی تغییراتی حساس را در پباده سازی پی 40 ساخت خواهد کرد . مبنی بر این داعیه گوشه‌های پی 40 شبیه با نهایی نوع محرمانه Samsung Galaxy Note به طریق مربع و به صورت دقیق پباده سازی خواهند شد . از طرفی , هواوی ممکن است با عرضه پباده سازی تازه این موبایل با مانیتور ناچ خداحافظی نماید . در‌این حالت هنوز بر این قضیه که دوربین آن پاپ – آپ خواهد بود یا این که تحت نمایشگر , ابهاماتی موجود است .

ولی چه بسا درصورتی که پباده سازی پی 40 بنابراین افزایش یافته باشد , گشوده نیز ممکن است پباده سازی دقیق و خوش دست پی 30 موجب میشود که‌این تغییرات به دیده نیاید .

  • ۹۸/۰۷/۲۰
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی