آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

ویژگی ها فنی هواوی آنر V30 و V30 PRO پیش از عرضه قانونی لو رفت
ویژگی پرچمداران آتی هواوی چه خواهد بود؟
غول فناوری چینی , هواوی در سعی است تا پرچمداران محرمانه Honor ( آنر ) یعنی گوشی‌های Honor V30 ( آنر او 30 ) و Honor V30 Pro ( آنر او 30 پرو ) را هر چه سریعتر به بازار جهانی عرضه نماید . از آنجایی که مدت‌هاست بازار ایالات متحده هواوی را از لیست خویش بیرون نموده و ورود این تلفن همراه به بازارهای ایالات متحده و اروپا فراوان آویزان است هواوی تمام همت خویش را می نماید تا گوشی‌های نو خویش را با شایسته ترین کیفیت و مطابق با فناوری‌های روز عالم ساخت کرده و وارد بازار جهانی نماید تا رده خویش را از دست ندهد . اما اکنون شیوه های غیر قانونی برای نصب برنامه‌های گوگل روی گوشی‌های هواوی موجود هست , برای مثال یک فراگیری نصب برنامه‌های گوگل روی تلفن همراه هواوی میت 30 پرو را در هواوی کشور‌ایران مهیا کرده‌ایم .

بر این پایه به گزارش منابع گوشی‌های محرمانه او در دو جور شالوده و پرو در آینده‌ای خیر چندان به دور فناوری‌های نو هواوی را منتشر خواهد کرد . هرچند مورخ رو نمایی از این دو تلفن همراه هنوز معین نشده است ولی بعضا خصوصیات جزئی و یک‌سری تصاویر از آنان به خارج درز نموده است .

برجسته‌ترین مشخصه این دو موبایل به کارگیری از سنسورهای 60 مگاپیکسلی تحت عنوان لنز مهم در ماژول دوربین عقب است .

مبنی بر ویژگی ها نشر داده شده به وسیله یک اکانت کاربری چینی در توییتر پردازنده این محرمانه تلفن همراه از چیپست kirin 90 با به کارگیری از تکنولوژی 7 نانومتری و از سرعت 5G فایده میبرد که موجب شده‌است سعی تلفن همراه دوچندان راحت و سوای کوچکتریننقص و مشکلی باشد . تکنولوژی‌های ذکر شده , تا قبل از این در گوشی‌های Mate 30 ( میت 30 ) و Mate 30 Pro ( میت 30 پرو ) مصرف شده شده‌است .

ویژگی ها نشر داده شده درین اکانت کاربری :
تلفن همراه او 30 , با یک دوربین و تکنولوژی Lcd هول – پانچ
گنجایش باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 5 وات
دوربین سه گانه 60 مگاپیکسلی


Kirin 990
تلفن همراه او 30 پرو , با دوربین دوگانه و تکنولوژی Oled هول – پانچ
گنجایش باری 4200 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر SuperCharge با توان 40 وات
دوربین چهارگانه 60 مگاپیکسل
پشتیبانی از شارژر بیسیم 15 واتی
Kirin 990 و 5G
به این ترتیب داده ها , پیش‌بینی شده‌است که در مانیتور آن دو تفاوت‌هایی وجود داشته باشد . در حالی که آنر او 30 با مانیتور LCD همراه شده‌است , آنر او 30 پرو مانیتور OLED را عرضه میکند . با در دست داشتن این داده ها جزئی بدست آمده از این توییت می‌توان اخذ که آنر او 30 از یک دوربین سه گانه و آنر او 30 پرو یک دوربین چهارگانه در عقب برخوردار می باشند و سنسور حساس هر دو نوع 60 مگاپیکسلی است . جزئیات بقیه سنسورها در دست نیست .

  • ۹۸/۰۷/۲۲
  • علی احمری

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • مطلب جالبی بود ...

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

    مشاهده  مطلب معنی و مفهوم آلیاژ در طلا

    مشاهده سرویس زنانه طلا و جواهر احسان 

    مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

    پرداخت تسهیلات خرید طلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی