آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

یادگرفتن حل خلل قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری موبایل هواوی اندروید 8 [بروز شده]
آموزش حل نقص‌ قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری موبایل هواوی اندروید 8 [بروز شده]
احتمال دارد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از Reset Factory کردن تلفن همراه خویش , دیگر نتوانید وارد آن شوید! در واقع قفل FRP که ضمانت کننده امنیت تلفن همراه شما است این ایراد را به‌وجود می آورد و نوعی قفل امنیتی گوگل است . درین یادگرفتن میخواهیم شیوه به دور زدن قفل جیمیل موبایل بعداز فکتوری ریست در گوشی‌های هواوی عرضه شده با اندروید 8 .

وضعیت ضروری برای حذف حساب گوگل بعد از ریست فکتوری :

اتصال به وب
تلفن همراه دارنده اسلات microSD
کارت microSD
برنامه 4 _ Hardreset . info . apk
دانلود برنامه HardReset . info : Shortcut Maker ver . 2 . 4

 

با اعتنا بدین اینکه با به کارگیری از این یادگرفتن , تغییرات نرم‌افزاری را در موبایل اعمال خواهید کرد , هرگونه عواقب این کار به عهده‌ی خویش استفاده کننده خواهد بود و «هواوی ایران» هیچ‌گونه مسئولیتی را نخواهد عهده دار شد .

 

نکته حائض اهمیت

با حذف اکانت کاربری گوگل از روی موبایل , همه داده ها شما حذف خواهد شد . به این ترتیب برای ذخیره داده‌های خویش , پیش از آغاز یک ورژن حامی تهیه و تنظیم فرمائید . دستکم شارژ باتری شما پیش از استارت بایستی 50 % باشد .

 

طرز بدور زدن تایید اعتبار اکانت کاربری گوگل
برنامه 4 _ Hardreset . info . apk را در کارت microSD نسخه برداری نمائید .
گوشی خویش را به وب متصل نمائید .


از روش دکمه Power و آیتم فعال سازی دوباره جان دار در مانیتور , موبایل را مجدداً فعال سازی فرمائید , بدین ترتیب به برگه نخستین بازمی‌گردید .
در سطح آنگاه , بعداز روشن نمودن دوباره موبایل , 2 انگشت خویش را تا‌زمانیکه از فعال شدن TalkBack مطمئن گردید , بر روی کاغذ نگه دارید .


برای فعال کردن فهرست راهنما , بر روی برگه سخن L را بنویسید .


“ پیکربندی مکالمه ” ( ( TalkBack Settings را تعیین نمائید .

 


دکمه کم کردن و افزایش دادن صدا را به طور همزمان فشار دهید تا وقتی که داده ها مرتبط با میانبر را بر روی برگه ملاحظه کنید .


بر روی “ OK ” ضربه بزنید , بعد مجدداً دکمه کم کردن صدا و زیادکردن صدا را به طور همزمان فشار دهید تازمانیکه داده ها مرتبط با “ غیرفعال کردن مکالمه ” ( talkback disable ) در کاغذ بازدید شود .


در تراز آنگاه , مورد Help & feedback را تعیین فرمایید .


بر روی کلید “ کاوش ” ( Search ) را ضربه بزنید , واژه و کلمه “ صدا ” ( Voice ) را تایپ نمائید و آن‌گاه بر روی “ Entre ” کلیک فرمایید .


پیوند “ استارت از روش دسترسی صوتی ” ( Get started with Voice Access ) را گزینش نمایید .


سوییچ “ اجرا ” ( Play ) جانور بر روی فیلم گزینش کرده , آنگاه بر روی “ نشانه گر ” ( arrow ) معین شده در تصویر کلیک نمایید , در غایت آیتم “ منوی بیشتر ” ( more menu ) را تعیین فرمائید فروشگاه هواوی.

 

 


بعداز گشوده شدن فیلم در یوتیوب , آن را متوقف فرمائید و بر آیتم “ اشتراک گذاری ” ( share ) کلیک نمائید .


آیتم اشتراک‌گذاری از روش E - mail را گزینش نمایید و آن‌گاه نشانی اینترنتی Hotmail ( com ) خویش را به برنامه بیش تر فرمایید . ( در صورتی برای به کار گیری از Hotmeil اختلال دارید میتوانید از اکانت Yahoo استفاد نمایید , پیش از به کار گیری از آن به
بازسازی مجدد کپی

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی