آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

فراگیری حذف FRP در گوشی‌های هواوی با استعمال از وب سایت IMEI . INFO
آیا برای شما پیش آمده است که در هنگام ورود به اکانت گوگل خویش در گوشی‌های هواوی گذرواژه یا این که پست الکرونیکی خویش را فراموش کرده باشید؟ برای پرهیز یا این که عبور از چنین قوانینی نیاز به یک رویه راه‌حل دارید تا از روش آن بتوانید تاییدیه اکانت گوگل را در دستگاه‌های هواوی بدور بزنید .

نکته : این روش به وسیله تارنما هواوی کشور‌ایران آزمایش نشده است و تنها ترجمه‌ی یک مقاله انگلیسی است و همگی جمله‌ها ترجمه انگلیسی به پارسی از وب سایت منشا است و همگی عواقب استعمال از یادگرفتن بر عهده‌ی استفاده کننده است .

در‌صورتی‌که که موبایل هواوی شما اندروید ۸ است , میتوانید از یادگرفتن حل اختلال قفل حساب گوگل بعداز ریست فکتوری تلفن همراه هواوی اندروید 8 به کارگیری فرمایید .

هشدار!

با حذف اکانت کاربری گوگل از روی گوشی همه داده ها شما تمیز میشوند . بدین ترتیب تمامی عملیات شرح شده را با دوراندیشی از این مورد طی نمائید . در صورت قصد به ذخیره داده ها خویش پیش از آغاز یک ورژن حامی از آن ها تهیه و تنظیم نمایید .

میزان دست کم شارژ باتری پیش از استارت بایستی 50 % باشد .

به مراد دستیابی پرسرعت به حذف FRP , کد IMEI ( شناسه در بین المللی امکانات تلفن همراه ) خویش را در‌این نصیب وارد فرمائید :

ایمنی برگشت به پیکربندی سوله یا این که FRP چیست؟

FRP یک روش امنیتی است که به‌این خواسته پباده سازی شده‌است که در وقتی که شما گوشی تلفن همراهتان را گم کردید و یا این که هنگامی که موبایل شما دزدیده شد , اطمینان داشته باشید که کسی نمی‌تواند یاد آن را منزه کرده و یا این که به پیکربندی سوله برگرداند .

به همین بهانه در اینجا یک قابلیت و امکان دیدنی و اثر گذار به اسم HUAWEI FRP REMOVAL ( حذف FRP در گوشی‌های هواوی ) را به یوزرها هواوی معرفی کنیم .

از این پس شما در به دور زدن تاییدیه حساب گوگل در گوشی‌های هواوی مشکلی نخواهید داشت . بیاموزید که چه گونه از وب سایت IMEI . INFO ما برای پیشنهاد و دسترسی به HUAWEI FRP REMOVAL به کارگیری فرمائید و با به کارگیری از آن از ابتدا از گوشی‌ خویش استعمال نمائید .

این روش تلاش بالایی داشته و در همگی نسخه‌های اندروید و هر گونه موبایل هواوی قابل استعمال است .

روش استعمال راحت و فارغ از ایراد از HUAWEI FRP REMOVAL :

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی