آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

کمپانی هواوی , از آغاز تا کنون
همه چیز در رابطه هواوی
داده ها کمپانی
هواوی شرکتی چندملیتی فعال در موضوع فناوری داده ها و ارتباطات و ساخت و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 بوسیله رن ژنگفی , مهندس قدیمی ارتش آزادی‌بخش خلق و خوی چین , عمل خویش را آغاز نمود . این موسسه تولید ها خویش متناسب با کلیه قشرها , منازل و سازمان‌ها و با استعمال از تکنولوژی‌های نوین جهان پباده سازی می کند . مارک هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با کار در 170 مرزو بوم و حیطه جهانی در اختیار دارااست و به بیشتراز 3 میلیارد نفر در مرحله دنیا خدمت‌رسانی مینماید .

روی نیز رفته , گروه تولیدات هواوی , روش‌ها و سرویس ها آن رقابت طلب و ایمن می‌باشند . این موسسه عملکرد دارااست تا از روش همیاری آزاد با شرکای اکوسیستم خویش برای مشتریانش ارزشی استوار ساخت نماید , در جهت توانمندسازی آن ها فعالیت نماید , معاش فردی آن ها بی نیاز سازند و ابداع را در سازمان‌های متعدد با دقت به مقدار و جور آنها وارد کند که هر ابداع این مجموعه متعلق به نیاز مشتریان تولید میگردد . این نوآوری‌ها از روش تمرکز بر روی تکنولوژی‌های روز جهان و انجام پژوهش ها دورازشوخی و حساس به سرنوشت می رسد . شایان ذکر است که هواوی در سمت پیشرفت‌های دوچندان خویش در سال 2012 تحت عنوان وسیع ترین ارائه‌دهنده سرویس ها ارتباطی در عالم از کمپانی سونی اریکسون پیشی گرفت .


با تمامی این‌ها بیشتراز یک ده سال است که دولت ایالات متحده به کمپانی هواوی بدبین شده و معتقد است که دولت چین از روش دستگاه‌های الکترونیکی هواوی فعالیت‌های جاسوسی داراست . اگرچه ایالات متحده این عقیده خویش را بارها و بارها ابلاغ داشته است البته طی دو سال اخیر این زد خورد فراوان بیشتر از پیشین شدت گرفته است . در غایت در آذر ماه 97 ایالات متحده صراحتا از متحدان خویش خواست که هواوی را در لیست سیاه بازارهای خویش قرار دهند .

هواوی هیچ یک از اتهاماتی که به وی وارد میشد را نپذیرفته و آن ها را جزء تنش‌های تجاری جان دار بین ایالات متحده و چین میداند . تحریم‌های وارداتی از سمت ایالات متحده , گوگل و مایکروسافت بر هواوی موجب می گردد تا گوشی‌های این مجموعه زین پس حاذق به به کار گیری از سرویس ها گوگل نشوند که‌این این قضیه بخش اعظمی از خریداران و درخواست کنندگان هواوی را دلسرد مینماید .

در آخری خبر ها بدست آمده از هواوی , در فیض جلسه‌ای که جدیدا با حضور دونالد ترامپ و مسئولین وزارت بازرگانی امریکا برگزار شده‌است به زودی جواز همیاری کمپانی هواوی با تنی چند از شرکت‌های امریکایی صادر خواهد شد . هرچند که‌این خبر به صورت انقطاع تایید نشده و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است , البته می‌توان به ادامه همیاری گوگل و هواوی خوشبین بود .

با وجود این وضعیت هواوی تضمین کرده است که گوشی‌های خویش را با دو مارک هواوی و آنر فارغ از هیچ‌گونه خلل امنیتی عرضه خواهد کرد . همینطور اعلام داشته است که گوشی‌هایی که قبلا اتفاقات در بازار ارائه شده‌اند هیچ مشکلی در اخذ سرویس ها نخواهند داشت , در رابطه سیستم برهان و وضعیت تولیدات آتی این موسسه هنوز تصمیم قطعی دریافت نشده است .

 

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی