آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

برنامه Phone clone؛ جا به جایی فایل‌ها با سرعت بالا به گوشی‌های هواوی

کارت حافظه جدید هواوی (NM cards)

هواوی با معرفی پرچمداران جدید خود مسابقه‌ای برای دستیابی بیشتر به فناوری‌های روز دنیا راه انداخته است که نتیجه اش منسوخ شدن کارت‌های میکروی SD در جدیدترین گوشی‌های هواوی است. در معرفی نانو کارت‌های SD گوشی‌های هواوی باید گفت که این کارت‌ها به اندازه‌ای هستند که با اجزای دیگر گوشی‌های هواوی همچون جک هدفون مطابقت دارند و نمی‌توان کارت SD میکرو را جای آن‌ها قرار داد.

از این امکان جدید می‌توان به عنوان یک قابلیت خوب یاد کرد، اما با توجه به میزان انتشار آن‌ها و افزایش قیمتی که گوشی‌های جدید هواوی دارای کارت‌های SD نانومتری دارند در مقایسه با دیگر گوشی‌های هواوی موجب شده است تا اضافه نمودن این امکان خیلی قابل توجیه نباشید (از آن‌جایی که قیمت گوشی‌های هواوی دارای این قابلیت تقریبا دو برابر گوشی‌های هواوی قدیمی است). بنابراین کاربران با همان قابلیت‌ها و مشکلات گذشته یعنی حافظه‌های معمولی گوشی‌های هواوی و دردسرهای ناشی از عدم وجود حافظه‌های ذخیره سازی قابل جا به جایی از تلفن‌های هواوی استفاده نمایند. البته باید بگوییم که این مسئله چندان مشکل‌ساز نبوده و حداقل هواوی امکان جا به جایی و انتقال اطلاعات را از تلفن همراه قدیمی به تلفن همراه جدید فراهم نموده است.

انتقال تمامی اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید هواوی

پس از دریافت گوشی جدید خود، خواهید فهمید که کارت Sd شما دیگر مناسب نیست و نمی‌توانید از طریق همه داده‌ها و اطلاعات شخصی خود را از یک گوشی به دیگری انتقال دهید. نگران نباشید! در این پست برنامه‌ای که مناسب برای انتقال داده‌ها است برای شما شرح داده شده است.

برنامه ذکر شده Phone clone نام دارد، در صورتی که دارای گوشی برند هواوی هستید می‌توانید این برنامه را از ابتدا نصب کنید، اما اگر دارای گوشی‌های دیگری هستید همواره می‌توانید این برنامه را از Play Store یافته و دانلود کنید. در هنگام دانلود به نام و برند برنامه که در زیر آن نوشته شده است، توجه فرمایید، چرا که نوع دیگری از این برنامه با همین نام نیز وجود دارد، این دو برنامه مشابه نبوده و با یکدیگر همکاری نمی‌کنند.

همچنین گفتنی‌ست که از این برنامه تنها در صورتی می‌توان استفاده نمود که گوشی جدید شما هواوی باشد، در برنامه‌ای که شما از Play Store دانلود نموده‌اید تنها یک گزینه وجود دارد که به منظور انتخاب دستگاه تلفن همراه است، در حالی که در گوشی‌های هواوی دو گزینه موجود است، می‌توان از میان دو گزینه یکی را انتخاب کنید: یک گزینه انتخاب دستگاه قدیمی (Old device) و یک گزینه انتخاب دستگاه جدید (New Device)

راه اندازی Phone clone

پس از آن‌که برنامه مورد نظر در دسترس شما قرار گرفت می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید و با هر آن‌چه که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید موافقت کنید.

در این برنامه منظور از دستگاه قدیمی (Old device) تلفن همراه قدیمی شما است و منظور از دستگاه جدید (New Device)، تلفن همراه جدید شماست.

در هنگام اجرا، تلفن همراه قدیمی شما دوربین را راه‌اندازی کرده و تلفن همراه جدید یک کد QR جدید را باز خواهد کرد که شما می‌بایست توسط تلفن همراه قدیمی این کد QR را خوانده و به صورت بی سیم به تلفن همراه جدید به راحتی متصل شوید.

پس از طی نمودن این عملیات می‌توانید فایلی را که مایل به کپی شدن در تلفن جدید هستید انتخاب کنید. تمام فایل‌هایی که در گوشی قدیمی دارید قابل انتخاب هستند.

البته اگر می‌خواهید تمام فایل‌های خود را منتقل کنید می‌توانید همه پوشه‌ها را بررسی کنید و به صفحات دیگر بروید، فایل‌های دیگر خود را برای کپی کردن بر روی تلفن همراه جدید خود بررسی کنید (گزارشات تلفنی، مخاطبین، پیام‌ها و غیره)

در این مرحله باید اجازه دهید تا فایل‌ها کپی شوند. هر چه فایل‌های بیشتری نظیر موسیقی، تصاویر و … را انتخاب کنید مدت زمان کپی نمودن فایل‌ها نیز افزایش خواهد یافت. البته از آن‌جایی که کپی نمودن این فایل‌ها زمان بسیار زیادی را هدر می‌دهد چندان کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد، هرچند اگر محدودیت زمان ندارید کپی کردن آن‌ها منطقی است.

پس از به پایان رسیدن فرآیند، تلفن همراه جدید شما تفاوتی با تلفن همراه قدیمی شما نخواهد داشت و تمامی تماس‌ها، پیام‌ها و تصاویر زمینه و غیره، باید بدون هیچ نقصی منتقل شده باشند.

 

 

 منبع » هواوی ایران

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی