آموزش برنامه ها و ترفندهای اینترنتی

  • ۰
  • ۰

نصب برنامه‌های گوگل روی گوشی هواوی میت 30 پرو با HiSuite – [تست شده]

نصب گوگل پلی بر روی هواوی

پس از اعمال تحریم‌های تجاری علیه هواوی از سوی ایالات متحده امریکا این شرکت اولین پرچمداران خود را بدون پشتیبانی خدمات گوگل، با نام‌های Huawei Mate 30 (هواوی میت 30) و Huawei Mate 30 Pro (هواوی میت 30 پرو) به بازار عرضه نمود. گفتنیست که به همین علت این گوشی‌های هوشمند را نمی‌توان به کشورهایی چون هند صادر نمود. در حال حاضر هواوی میت 30 پرو مجهز به یکی از قوی‌ترین دوربین‌های دنیا است و به همین علت تبدیل به یکی از گوشی‌های پرطرفدار کشور چین شده است. طبیعی است که این گوشی در سراسر جهان طرفداران خود را داشته باشد، بر خلاف تمام محدودیت‌های اعمالی طرفداران جهانی به دنبال خرید این گوشی از طریق خرده فروشان آنلاین چینی و راهی برای نصب فروشگاه گوگل بر روی این گوشی هستند. در این مقاله یکی از روش‌های ساده نصب برنامه‌های گوگل بر روی گوشی‌های هواوی میت 30 و هواوی میت 30 پرو را آموزش داده‌ایم. این روش توسط بسیاری از کاربران آزمایش شده است و طبق گفته آن‌ها به صورت قطعی پاسخ خواهد داد.

 

نکته مهم: مسئولیت استفاده از این آموزش بر عهده‌ی کاربر است و سایت هواوی ایران هیچ مسئولیتی بابت این روش نمی‌پذیرد.

 

آموزش پیش رو، فرآیندی آسان بوده و برای همه کاربران قابل انجام است. کافیست تنها برنامه Huawei HiSuite را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید و پس از آن مراحل زیر را به نوبت طی کنید.

فراموش نکنید که هواوی هیچ مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی که ممکن است در طول فرآیند به وجود آید، بر عهده ندارد.

آموزش نصب برنامه‌های گوگل بر روی گوشی Huawei Mate 30 Pro (هواوی میت 30 پرو)

  • در ابتدای فرآیند، از طریق برنامه Hisuite از فایل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که این برنامه را در دسترس ندارید می‌توانید آخرین نسخه خود را از این لینک دانلود کنید.
  • تلفن همراه خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانید. (آموزش هارد ریست کردن گوشی‌های هواوی)
  • از طریق لینک‌های زیر می‌توانید برنامه‌های ضروری گوگل را دانلود کنید:

 

دانلود پکیج‌های مورد نیاز

دانلود Google APKs.7z

دانلود پکیج Huawei Mate 30 Pro 2019-10-04 17.00.14

 

  • فایل “Google APKs.7z” را از حالت فشرده (زیپ) خارج کنید و آن را بر روی گوشی‌ خود (هواوی میت 30 یا هواوی میت 30 پرو) نصب کنید.
  • فایل ” Huawei Mate 30 Pro 2019-10-04 17.00.14″ را در پوشه “HiSuite backup” موجود در کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کنید.
  • با استفاده از نرم افزار HiSuite نسخه پشتیبان و تنظیمات سیستم را بر روی تلفن همراه خود بازیابی کنید.
  • پس از این‌که بازیابی اطلاعات با موفقیت به اتمام رسید تلفن همراه خود را مجددا راه‌اندازی کنید (ریبوت).
  • به قسمت “تنظیمات برنامه” یا “Application Settings” گوشی خود رفته و داده‌های تمام برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید را حذف کنید، همچنین مجوزهای لازم را به برنامه‌های یاد شده بدهید.
  • گوشی هواوی میت 30 یا هواوی میت 30 پروی خود را مجددا راه‌اندازی کنید (خاموش کرده و مجددا روشن کنید).
  • به اینترنت وصل شوید و بارگیری برنامه‌های دلخواه خود را از طریق فروشگاه گوگل پلی آغاز کنید.

امید است که فرآیند ذکر شده برای شما نیز جوابگو باشد. در صورتی که برنامه‌ای را از گوگل پلی دانلود نمودید اما بر روی گوشی شما اجرا نشد می‌توانید از طریق برنامه APK mirror نسخه دیگری از آن را دانلود کنید.

در صورتی که در رابطه با آموزش نصب برنامه‌های گوگل روی گوشی هواوی سوالی برای شما ایجاد شد می‌توانید آن را در قسمت ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

 

منبع : هواوی ایران

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • علی احمری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی